onsdag 4 januari 2012

Grattiskort till 3-åring

Med tanke på mitt förra inlägg så är det väl inte bara så att man får dela med sig till barnen, man kan också få fina saker. I julklapp tex så fick jag både papper och annat scrapgodis.

Vill gärna vara med och ha chansen att vinna de senaste stämplarna från Bildmålarna och varför inte använda sina nya papper direkt.
Att jag dessutom håller på att sortera och organisera hemma ger ytterligare en anledning till att sticka emellan med lite pyssel...för det är ju urtråkigt att städa.



Bildmålarstämpel (så klart) och 3:an är en Papermania stämplad på mönsterpapper. Tyckte inte att det behövdes så mycket dekorationer med tanke på att papperet har många blommor i sig. En smalt band och liten princesscharm fick visst ändå hänga med.

(Högst tveksamt om jag någonsin skulle klara att göra nåt i "clean and simple", kan inte låta bli att lägga till lite på slutet så att säga..)


Höll dock insidan ganska enkel med en Nellie Snellen dies, hjärtan från en Fiskarsstans och thickers från ett Panduroblock (med massor av bokstäver i).
De är vita från början, målade dem med Copics....och så glossy...som jag älskar...tror inte heller att det går att leva utan en Sakura Gelly Roll glitterpenna..... använder den på nästan allt jag gör....å blingstenar med.

Jaha då fick ni veta en del av mina passioner ;-)

Anmäler detta till Bildmålarnas challenge, Anything goes.



1 kommentar:

  1. Dette kortet er såå nydelig!Herlig motiv og lekkert farget!Liker godt fargene!
    Ha en flott torsdagskveld :)

    Kram,Kari :)

    SvaraRadera